Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Ogólne

  • Czym jest usługa pet sittingu?
    Jest to profesjonalna opieka nad zwierzętami, którą zapewniamy w trakcie Twojej nieobecności. Opiekun dba o potrzeby fizjologiczne i emocjonalne pupila, zapewniając mu odpowiednie posiłki, spacery, pieszczoty, zabawy oraz aktywności. Do każdego zwierzaka podchodzimy indywidualnie, by mógł poczuć się komfortowo i bezpiecznie.
  • Kim są opiekunowie Golden Pets?
    Zatrudniamy wyselekcjonowanych opiekunów, którzy posiadają doświadczenie w opiece nad psami i kotami. Każdy z naszych opiekunów przechodzi proces rekrutacji i szkolenia przygotowującego do pracy ze zwierzętami. Część z nich ma dodatkowe kwalifikacje z zakresu weterynarii, szkolenia czy behawiorystyki zwierząt, co gwarantuje wysoką jakość świadczonych przez nas usług.
  • Mieszkam poza Krakowem, czy opiekun odwiedzi mojego pupila?
    Nasi opiekunowie mieszkają w różnych częściach Krakowa i są w stanie dojechać do pobliskich miejscowości. Po złożeniu przez Ciebie zamówienia zostanie ono przekazane do Biura Obsługi Klienta, które poinformuje Cię o dostępności opiekunów. Następnie, będziesz mógł wybrać jednego z nich wedle swoich preferencji - tutaj możesz dokładnie zapoznać się z wszystkimi profilami opiekunów. Po potwierdzeniu dostępności pet sittera na wybrany termin do Twojego zamówienia zostanie dodana opłata za dojazd uzależniona od odległości od granic miasta.
  • Czy przed rozpoczęciem współpracy podpiszemy umowę?
    Zamawiając usługi przez nasz sklep internetowy goldenpets.pl akceptujesz regulamin, który stanowi umowę pomiędzy Tobą a nasza firmą.
  • Czy opiekun dostaje klucze do domu?
    Tak. Klucze możesz przekazać podczas wizyty zapoznawczej opiekuna u Ciebie w domu lub w innym umówionym terminie. Możesz też bez dodatkowych opłat samodzielnie dostarczyć klucze do domu opiekuna. Dzięki temu, że nasi opiekunowie pracują na podstawie umowy i posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, możesz bezpiecznie powierzyć nam zarówno swojego pupila, jak i klucze do Twojego domu.

Składanie zamówienia

  • Jak mogę umówić opiekę?
    Możesz zrobić to za pomocą naszego sklepu internetowego, zamawiając interesującą Cię usługę.
  • Jak przebiega proces złożenia zamówienia?
    Wyszukaj w naszym sklepie internetowym interesującą Cię usługę i wybierz termin, czas trwania oraz godzinę rozpoczęcia opieki. Zaznacz dodatkowe opcje, jeżeli są dostępne. Dodaj usługę do koszyka. Gdy do niego przejdziesz możesz wykorzystać posiadany kupon. Następnie przejdź do zamówienia i uzupełnij swoje dane osobowe oraz informacje o zwierzęciu. W przypadku opieki u Ciebie w domu wybierz formę odbioru i zwrotu kluczy. Jeżeli potrzebujesz spotkania zapoznawczego z opiekunem, zaznacz tę opcję i zaproponuj termin. Następnie przejdź do dostawy, a potem do podsumowania. Sprawdź, czy wszystko się zgadza, zaakceptuj regulamin i poproś o potwierdzenie. Podsumowanie zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail. W tym momencie Twoje zamówienie będzie oczekiwać na potwierdzenie dostępności opiekuna przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Po potwierdzeniu dostaniesz e-mail dający możliwość opłacenia zamówienia.
  • Jak mogę zapłacić za usługę?
    Oferujemy dwie formy płatności: przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem szybkich płatności internetowych. Wybór formy płatności jest możliwy w trakcie składania zamówienia w naszym sklepie internetowym.
  • W jakim terminie mam dokonać płatności?
    Po otrzymaniu maila z linkiem do płatności masz 48 godzin na opłacenie zamówienia, nie później niż jeden dzień przed dniem rozpoczęcia wykonywania usługi. W przypadku braku wpłaty opieka będzie uznana za odwołaną.
  • Czy mogę zrezygnować lub zmienić termin usługi?
    Tak. Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy i zostanie dokonany w ten sam sposób w jaki płaciłeś/łaś za usługę, chyba że wyraźnie poprosisz o inne rozwiązanie. Gdyby zależało Ci na zmianie terminu usługi, skontaktuj się z nami poprzez adres e-mail: info@goldenpets.pl. W przypadku odwołania usługi po upływie 14 dni od dokonania płatności, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Z jakim wyprzedzeniem zamawiać opiekę?
    Zaplanuj zamówienie opieki z jak największym wyprzedzeniem, by szanse na znalezienie opiekuna dostosowanego do Twojego zwierzęcia wzrosły. Przez nasz sklep internetowy możesz zamówić usługę najpoźniej 2 dni przed rozpoczęciem opieki. Jeżeli chcesz złożysz zamówienie później niż 48 godzin przed opieką, możesz zrobić to tylko i wyłącznie przez Biuro Obsługi Klienta. W przypadku zamówienia usługi 25-48 godzin przed, do zamówienia doliczamy opłatę dodatkową w wysokości 20%, a 24 godziny przed opieką - 50%.

Kontakt

  • Jak można się z wami skontaktować?
    Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-12:00 oraz 16:00-18:00. Jesteśmy dostępni pod nr. tel. +48 12 333 60 70 oraz adresem e-mail info@goldenpets.pl.

Opieka nad psem

  • W jaki sposób mogę przekazać opiekunowi informacje o moim zwierzęciu?
    Gdy już dodasz interesującą Cię usługę do koszyka w trakcie składania zamówienia, przejdź do podsumowania. W tym miejscu masz możliwość uzupełnienia wstępnej ankiety, w której przekażesz własne dane osobowe oraz informacje o Twoim zwierzęciu. Szczegółowy formularz możesz wypełnić w tym miejscu.
  • Jakie są długości wizyt u psa lub kota?
    Oferujemy wizyty i spacery o zróżnicowanej długości, dostosowanej do potrzeb Twojego pupila: 20, 30, 40, 60, 90 i 120 minut. Ponadto, oferujemy elastyczne opcje opieki, w tym godzinową i całodobową . Jeśli potrzebujesz opieki również na noc, to możesz skorzystać z naszej usługi nocowania u zwierzęcia. Wszystkie usługi znajdziesz w naszym sklepie.
  • Jak przygotować zwierzę do opieki (u) opiekuna?
    Aby maksymalnie zadbać o komfort swojego pupila, zapoznaj się z naszym przewodnikiem przygotowania psa i kota do opieki (u) opiekuna.
  • Czy przed opieką nad psem lub kotem odbywa się spotkanie zapoznawcze z opiekunem?
    Tak, podczas rezerwacji opieki masz możliwość zamówienia spotkania z opiekunem. Spotkanie zapoznawcze organizujemy w miejscu, w którym będzie się odbywała opieka - zwykle w Twoim domu lub opiekuna.
  • Jakie czynności obejmuje opieka nad psem?
    Opieka nad psem obejmuje szereg istotnych czynności, takich jak regularne karmienie i podawanie wody, wyprowadzanie na spacery zgodnie z preferencjami pupila, utrzymanie czystości miseczek, a także zapewnienie odpowiedniej dawki ruchu i aktywności, włączając w to dotrzymanie towarzystwa, zabawy i pieszczoty. Pet sitter będzie monitorował samopoczucie pupila i jego zachowanie. W przypadku potrzeby, opiekun może także podać leki lub zastrzyki zgodnie z instrukcjami właściciela, zapewniając kompleksową opiekę, troskę o zdrowie i dobre samopoczucie psa.
  • Czy opiekun może zostać na noc u mojego zwierzęcia?
    Tak, oferujemy taką usługę. Standardowo nocowanie u zwierzęcia trwa 10 godzin. W ramach opieki oferujemy wieczorne i poranne karmienie oraz toaletę (sprzątanie kocich kuwet, spacery z psem do 30 minut).
  • Jak liczona jest doba w opiece całodobowej psa/kota?
    Doba trwa od godziny 7:00 do 22:00, a minimalne zamówienie w przypadku opieki całodobowej to 2 dni (w tym 1 noc).  Jeżeli poszukujesz opieki na krótszy okres czasu, wybierz opiekę godzinową u Ciebie w domu lub u naszego opiekuna.
  • Co jeśli mój pupil rozchoruje się podczas mojej nieobecności?
    Opiekun niezwłocznie powiadomi Cię o pogorszeniu stanu zdrowia Twojego pupila i za Twoją zgodą umówi wizytę w lecznicy. Znacznie ułatwisz mu ewentualną wizytę u weterynarza, jeśli w trakcie składania zamówienia poinformujesz go o aktualnym stanie zdrowia pupila, zachowaniach, na które należy zwracać uwagę, lokalizacji jego książeczki zdrowia, transportera czy kagańca. 
  • Mój wyjazd nagle przedłużył się podczas mojej nieobecności, czy ktoś dalej będzie dbał o mojego pupila?
    Bezpieczeństwo i komfort Twojego zwierzęcia jest dla nas priorytetem, dołożymy wszelkich starań by dotychczasowy opiekun przedłużył opiekę lub znajdziemy inną osobę, która zatroszczy się o Twojego pupila.
  • Czy opiekun jest w stanie podać mojemu pupilowi leki/zastrzyk?
    Tak, niektórzy opiekunowie są w stanie podać zwierzakowi leki i zastrzyki zgodnie z Twoimi instrukcjami. W trakcie uzupełniania wstępnej ankiety przy składaniu zamówienia oraz w szczegółowym formularzu napisz, że Twój pupil wymaga podawania leków/zastrzyków. Wtedy przy dobieraniu opiekunów do opieki, będziesz miał możliwość wyboru z pet sitterów potrafiących takie zabiegi wykonywać.
  • Czy jest możliwość opieki nad psem z lękiem separacyjnym lub innymi problemami behawioralnymi?
    Tak. Opiekunowie są zawsze dobierani do indywidualnych psich potrzeb i problemów, z którymi potrafią sobie poradzić. Jeśli Twój pies wymaga dodatkowej uwagi lub aktualnie pracujesz nad zmianą jego zachowania, pamiętaj by zawrzeć to w informacjach o zwierzęciu przy składaniu zamówienia. Nasi opiekunowie są przeszkoleni, a w trakcie pracy mogą korzystać z merytorycznego wsparcia behawiorystów, trenerów i lekarzy weterynarii. Jeżeli nie wiesz jak długoterminowo poradzić sobie z problemami Twojego psa, to umów się na konsultację behawioralną, którą znajdziesz w naszym sklepie.
  • Czy dostanę relację z wizyty opiekuna?
    Tak. Nasi opiekunowie wysyłają szczegółowe raporty udokumentowane datą, godziną, miejscem oraz czasem trwania opieki składające się z: informacji o przebiegu opieki, wykonywanych czynnościach, zachowaniu zwierzęcia, zdjęć, filmów oraz map ze spacerów.

Opieka nad kotem

  • W jaki sposób mogę przekazać opiekunowi informacje o moim zwierzęciu?
    Gdy już dodasz interesującą Cię usługę do koszyka w trakcie składania zamówienia, przejdź do podsumowania. W tym miejscu masz możliwość uzupełnienia wstępnej ankiety, w której przekażesz własne dane osobowe oraz informacje o Twoim zwierzęciu. Szczegółowy formularz możesz wypełnić w tym miejscu.
  • Jakie są długości wizyt u psa lub kota?
    Oferujemy wizyty i spacery o zróżnicowanej długości, dostosowanej do potrzeb Twojego pupila: 20, 30, 40, 60, 90 i 120 minut. Ponadto, oferujemy elastyczne opcje opieki, w tym godzinową i całodobową . Jeśli potrzebujesz opieki również na noc, to możesz skorzystać z naszej usługi nocowania u zwierzęcia. Wszystkie usługi znajdziesz w naszym sklepie.
  • Jak przygotować zwierzę do opieki (u) opiekuna?
    Aby maksymalnie zadbać o komfort swojego pupila, zapoznaj się z naszym przewodnikiem przygotowania psa i kota do opieki (u) opiekuna.
  • Czy przed opieką nad psem lub kotem odbywa się spotkanie zapoznawcze z opiekunem?
    Tak, podczas rezerwacji opieki masz możliwość zamówienia spotkania z opiekunem. Spotkanie zapoznawcze organizujemy w miejscu, w którym będzie się odbywała opieka - zwykle w Twoim domu lub opiekuna.
  • Jakie czynności obejmuje opieka nad kotem?
    Opiekun podczas opieki zapewni Twojemu kotu świeży pokarm i wodę, czystą kuwetę. Zadba o odpowiednią dawkę aktywności oraz pieszczot. W razie potrzeby poda zwierzęciu lekarstwa lub wykona inne zabiegi pielęgnacyjne.
  • Czy opiekun może zostać na noc u mojego zwierzęcia?
    Tak, oferujemy taką usługę. Standardowo nocowanie u zwierzęcia trwa 10 godzin. W ramach opieki oferujemy wieczorne i poranne karmienie oraz toaletę (sprzątanie kocich kuwet, spacery z psem do 30 minut).
  • Jak liczona jest doba w opiece całodobowej psa/kota?
    Doba trwa od godziny 7:00 do 22:00, a minimalne zamówienie w przypadku opieki całodobowej to 2 dni (w tym 1 noc).  Jeżeli poszukujesz opieki na krótszy okres czasu, wybierz opiekę godzinową u Ciebie w domu lub u naszego opiekuna.
  • Co jeśli mój pupil rozchoruje się podczas mojej nieobecności?
    Opiekun niezwłocznie powiadomi Cię o pogorszeniu stanu zdrowia Twojego pupila i za Twoją zgodą umówi wizytę w lecznicy. Znacznie ułatwisz mu ewentualną wizytę u weterynarza, jeśli w trakcie składania zamówienia poinformujesz go o aktualnym stanie zdrowia pupila, zachowaniach, na które należy zwracać uwagę, lokalizacji jego książeczki zdrowia, transportera czy kagańca. 
  • Mój wyjazd nagle przedłużył się podczas mojej nieobecności, czy ktoś dalej będzie dbał o mojego pupila?
    Bezpieczeństwo i komfort Twojego zwierzęcia jest dla nas priorytetem, dołożymy wszelkich starań by dotychczasowy opiekun przedłużył opiekę lub znajdziemy inną osobę, która zatroszczy się o Twojego pupila.
  • Czy opiekun jest w stanie podać mojemu pupilowi leki/zastrzyk?
    Tak, niektórzy opiekunowie są w stanie podać zwierzakowi leki i zastrzyki zgodnie z Twoimi instrukcjami. W trakcie uzupełniania wstępnej ankiety przy składaniu zamówienia oraz w szczegółowym formularzu napisz, że Twój pupil wymaga podawania leków/zastrzyków. Wtedy przy dobieraniu opiekunów do opieki, będziesz miał możliwość wyboru z pet sitterów potrafiących takie zabiegi wykonywać.
  • Czy dostanę relację z wizyty opiekuna?
    Tak. Nasi opiekunowie wysyłają szczegółowe raporty udokumentowane datą, godziną, miejscem oraz czasem trwania opieki składające się z: informacji o przebiegu opieki, wykonywanych czynnościach, zachowaniu zwierzęcia, zdjęć, filmów oraz map ze spacerów.

Opinie

  • Gdzie mogę się zapoznać z opiniami innych klientów?
    By zapoznać się z opiniami naszych klientów, odwiedź zakładkę O nas.

Koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku

Kontynuuj zakupy