Potwierdzanie rezerwacji
Po złożeniu przez Ciebie zamówienia w sklepie internetowym jego realizacją zajmie się Dział Obsługi Klienta. Nasi konsultanci potwierdzą dostępność opiekuna, ustalą z Tobą szczegółowy przebieg opieki. A gdyby zaszła dodatkowa potrzeba, umówią spotkanie zapoznawcze lub przekazanie kluczy. Przeczytaj jak krok po kroku przebiega potwierdzanie rezerwacji opieki.
Wpłynięcie zamówienia
Zamówienie złożone w sklepie internetowym trafia do Działu Obsługi Klienta. Dział zapoznaje się z informacjami na temat zwierzęcia i rozpoczyna poszukiwanie odpowiedniego opiekuna. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia otrzymasz od nas e-mail z informacją o dostępności opiekuna, który może podjąć się opieki nad Twoim zwierzęciem.
Potwierdzenie zamówienia
Potwierdzenie przez nas dostępności opiekuna jest równoznaczne z potwierdzeniem Twojego zamówienia. Od tego momentu czekamy 24 godziny na wpłatę za Twoje zamówienie.
Płatność
Oferujemy dwie metody płatności: poprzez szybkie płatności internetowe lub przelewem tradycyjnym na numer rachunku, który otrzymasz w mailu z potwierdzeniem zamówienia. Formę płatności wybierzesz klikając w link, który otrzymasz w mailu potwierdzającym Twoją rezerwację.
Wizyta zapoznawcza
Jeżeli korzystasz z naszych usług po raz pierwszy, zachęcamy do umówienia spotkania zapoznawczego z opiekunem. Celem spotkania jest sprawdzenie, czy zwierzę odnajdzie się w nowej sytuacji i zaakceptuje opiekuna. Ma ono korzystny wpływ na późniejsze samopoczucie zwierzęcia przebywającego pod naszą opieką.
Spotkanie zapoznawcze możesz zamówić zaznaczając taką opcję w trakcie składania zamówienia w sekcji “Usługi dodatkowe”.
Przekazanie kluczy
W przypadku opieki w Twoim domu poprosimy Cię o przekazanie opiekunowi kluczy. Możesz to zrobić w trakcie spotkania zapoznawczego lub umówić dodatkową wizytę opiekuna. Bezpłatnie możesz dostarczyć klucze samodzielnie do domu opiekuna. Termin oraz formę przekazania kluczy ustalamy przy okazji każdego zamówienia.
Formularz informacji o zwierzęciu
Chcemy jak najlepiej poznać Twojego pupila, dlatego poprosimy Cię o uzupełnienie szczegółowego formularza informacyjnego. Zamieść w nim wszelkie istotne informacje dotyczące stanu zdrowia, charakterystycznych zachowań czy upodobań zwierzęcia. Pamiętaj o instrukcjach dla opiekuna – dzięki nim będzie mu łatwiej wykonać pracę zgodnie z Twoimi oczekiawniami.
Komunikacja z opiekunem
Komunikacja w trakcie opieki nad zwierzęciem odbywa się za pośrednictwem aplikacji WhatsApp, gdzie utworzymy dla Twojego pupila dedykowaną grupę.
Jeżeli nie masz jeszcze aplikacji, zainstaluj ją na swoim smartfonie, abyśmy mogli połączyć Cię z opiekunem.
Jeżeli masz aplikację zainstalowaną na innym numerze telefonu, niż ten, który podałeś/aś w formularzu, poprosimy o podanie numeru, pod którym znajdziemy Cię w aplikacji WhatsApp.
Regulamin
Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji na temat współpracy z nami, zapraszamy do zapoznania się z treścią regulaminu oraz odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.